sami sami .

sami

درمان لک‌های پوستی

درمان لک‌های پوستی از یک سو و مراقبت از بروز دوباره این لک‌ها در سوی دیگر این ماجرا قرار دارند. برای آنکه پوستی بدون لک داشته باشید باید به هر دوی اینها توجه داشته باشید. ما در این مطلب به شما می‌گوییم که با چه ترفندی از بروز لک‌ها پیشگیری کنید و چه فرمولی را استفاده کنید تا لک‌های پوستی‌تان را برای همیشه فراری دهید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۸:۱۱ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۲:۲۸ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

چرا بیت‌کوین انتخابی جذاب برای پول‌شویی است؟

بسیاری از مجرمان از رمز ارزها برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌گیرند و در این بین، بیت‌کوین یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های آن‌هاست. بیت‌کوین و سایر رمز ارزها به ابزار اصلی مجرمان سایبری برای پول‌شویی و پنهان کردن رد منابع اصلی دارایی‌های غیرقانونی‌ تبدیل شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۹:۰۰ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

گیاهان مناسب برای دیوار سبز

برای داشتن فضایی زیبا و آرامش بخش می توان از گیاهان استفاده کرد. طراحی و اجرای دیوار سبز مزیت های زیادی دارد. گیاهان موجود در آن علاوه بر زیبایی باعث پاکیزگی هوا وتولید اکسیژن می شوند. گیاهانی که در دیوار سبز مورد استفاده قرار می گیرند یا به صورت رونده هایی هستند که از میله های فلزی بالا می روند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۶:۰۴ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

مضرات تنباکو

به گفته معاون علمی و پژوهشی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران تنباکوی مورد استفاده در قلیان با هر نوع بسته‌بندی و طعم و رنگ و بو برای سلامت انسان مضر است.دکتر ‘هومن شریفی’ گفت تنباکوی مورد استفاده در قلیان‌ها غالبا با اسانس سیب، هلو، موز، توت فرنگی، پرتغال، انگور و سایر افزودنی‌ها طعم دار می‌شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۲۴ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

انواع حفاظ سرنیزه ای

1- حفاظ سرنیزه ای تک نیزه
در این نوع نرده آهنی روی دیوار حیاط تنها یک نیزه عمودی وجود دارد که جهت نیزه آن به سمت بالا یا کمی مایل به سمت بیرون می باشد. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی بر روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۰۶ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

روش‌های خانگی موثر برای دفع سنگ کلیه چیست؟

رسوبات سخت در کلیه‌ها و ایجاد سنگ، نقش سابقه خانوادگی و تغذیه نامناسب در بروز این عارضه، شناخت چهار نوع اصلی سنگ کلیه، مصرف داروهای مسکن برای کاهش درد، شیوع بیشتر سنگ کلیه در بین مردان یا زنان، عادت های مفید و روش‌های خانگی مؤثر برای پیشگیری، درمان و دفع سنگ کلیه را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۰:۰۰ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران

 شامل بخش های مختلف نظارتی، تعمیری، فنی و مهندسی می شود. تعمیرکاران این مرکز، خودروهای MVM مشتریان را از نظر عملکرد مکانیکی، برقی و ... بررسی می کنند. در صورت وجود هر گونه مشکل، با استفاده از تجربه، مهارت و دستگاه های پیشرفته، آن را برطرف می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۱:۳۳ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

تعمیر مبل در منزل

تعمیر مبل در منزل را به کمک ابزار ساده و چسب پارچه انجام دهید.
معمولا بزرگترین عاملی که افراد را به ترمیم مبل وادار می کند، ایجاد پارگی در روکش مبل راحتی و فرورفتگی نشیمن مبل می باشد. جهت رفو پارگی بهترین راه استفاده از پارچه جین، برزنت یا موسلین است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۵۴ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

فروش دمنوش میوه ای

 برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۶:۱۶ توسط:sami موضوع: نظرات (0)