sami sami .

sami

بهترين روانشناس در ستارخان

بهترين روانشناس در ستارخان ، روانشناسي نقش مهمي در بهبود سلامتي عمومي افراد ايفا مي كند. با استفاده از اين خدمات، افراد مي توانند رفتارهاي خود و اطرافيان را درك كنند. اين امر موجب مي شود تا تصميم هاي درست تري در زندگي خود بگيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۱:۲۸ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

راه هاي كاهش دعوا و درگيري

رفع و رجوع درگيري ها و دچار شدن به آن گاهي اوقات به راستي مي تواند سخت و آزاردهنده باشد، به خصوص اگر هيچ يك از طرفين دعوا حاضر به كوتاه آمدن از موضع خود نباشند. با اين حال، الزاما هميشه درگيري ها منفي و مخرب نيستند بلكه درگيري مسالمت آميز نيز امكان پذير است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۷:۲۶ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

خط توليد پفك نمكي

خط توليد پفك نمكي، امروزه بسياري از افراد در جشن ها، دورهمي ها و مهماني ها از تنقلاتي مانند پفك استفاده مي كنند. استقبال از اين اسنك خوشمزه باعث شده تا شركت هاي زيادي در حوزه توليد انواع پفك سرمايه گذاري كنند. در اين آگهي مي خواهيم اطلاعاتي در مورد خط توليد پفك نمكي در اختيار شما قرار دهيم.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۱:۵۳ توسط:sami موضوع: نظرات (0)

روغن براي استحكام ناخن

ناخن يكي نكات مهم در زيبايي دستان شما است كه براي مقاوم شدن آن مي‌توان كارهايي انجام داد. دكتر پرويز طوسي متخصص پوست و مو گفت: ناخن‌ها يكي از نكات مهم در زيبايي دستان است كه براي تقويت و مقاوم شدن آن مي‌توان كارهايي را انجام داد.وي ادامه داد:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۵:۰۷ توسط:sami موضوع: نظرات (0)